zondag 9 september 2012

Officially declared poor!

Alsof ik het zelf nog niet wist, maar nu is het officieel door de Australische belastingdienst bevestigd: Ik (Andrew) ben arm.

Afgelopen belastingjaar heb ik gedurende 40 weken, gemiddeld 30 uur per week gewerkt en voor NL-normen, zeer goed verdiend. Maar...volgens de australische belastingdienst heb ik een laag inkomen (hun grens ligt bij 57.500 euro) en hoef ik daarom niet zoveel belasting te betalen; ik krijg fiks wat terug.
Genoeg om vlucht en onderkomen naar en in Kaapstad te bekostigen en ook nog 1.000 euro zakgeld over te houden. Laat mij toch maar lekker arm wezen?! It pays to be poor, zullen we maar zeggen.

Dus, we gaan begin oktober naar Stellenbosch en Kaapstad voor 2 weken. Mannie heeft een conferentie in Stellenbosch en hij moet collega's aan de Universiteit van Kaapstad ontmoeten. Als dat niet genoeg reden is voor een uitstapje van 18 vlieguren...

Oh, en wat ik daar zal doen?? 3 dingen: Pinotage, Pinotage, Pinotage.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten